Kızlar merhaba 4 ay 10 günlük bebeğim sepet beşik kullanıyorum bebeği. Aşırı derece de etkiyor kolları Falan su içinde Kalıyor 🥹 kolları isilik gibi olmuş neden olmuş olabilir ![](https://imgyukle.com/i/nuvy1v
https://imgyukle.com/i/nuvuu6
https://imgyukle.com/i/nuvCwx
Bu şekilde kolunun arkaları var nokta nokta ufak sivilcelerde birleşmiş doktora götüreceğim bu hafta ama sizlere de sormak istedim başına gelen var mı 🥹 sepet beşiğin içine yatak sipariş verdim şimdi gelecek umarım yatağındandır sepet beşiğin içinde yüksek olması için bebek ince yorgan üstünde nevresim var bugün sepet beşiğe uygun yatak sipariş verdim şimdi onu bekliyorum basına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🥹