Merhaba 13 ay 20 günlük bebeğim var uyku sorunu yaşıyoruz bir türlü anlayamıyorum her gece 2-3 gibi kalkıp sabaha kadar oturuyor 6-7 kadar asla uyumuyor nerdeyse 1 aydır bu şekilde halen gündüz 2 Uyku yapıyoruz toplam 2,5-3 saat yine de bi düzensizlik var uykudan önce banyosunu yaptırıyorum saatini geçirmiyorum çok dikkat ediyorum ama sonuç gece gene ayaktayız nasıl çözebilirim bu sorunu şuan bile ayaktayız halen ve en son gündüz 3.5 da uyandı 2 saat uyumuştu ve bir daha uyumadı yardımcı olursanız sevinirim