nazural ‘brionvega’ ebebekten aldık aldığımızda 300 TLydi işimize yaramaz hemen bozulur dandik bir şeydir diye düşünmüştüm ama çok iyi çıktı. Hem eşim hem ben uygulamasından girip izleyebiliyoruz görüşü netliği falan da iyi bir bakın derim. Öyle çok paralar vermeye gerek yok bence