Bebekler sıcağı sevmiyolar geçen sene bizde aynı şekil klima aldık ama yatak odamizda klima yok camlar açık yattık hala da öyle camlar açık yatıyoruz sabaha karşı bakıyorum havaya göre tulum giydiriyorum nasıl alisirsa öyle gidiyo hasta falan olmadi şimdiye kadar