Arkadaşlar bebeğim 10 aylıkken sünnet için kan alındığında karaciğer enzimleri yüksek çıkmıştı sünnet iptal olmuştu 1 ay öncesi hastaydı ağrı kesici ateş düşürücü kullanmıştık ondan olabilir dediler 6 hafta sonra kan Verdik düşmüştü şuan 13 aylık genel bı baktırmak için kan Verdik yine yüksek çıkmış 1 buçuk ay önce yine hastaydı yine kullanmıştk şurup brn ondandir dedim ama 1 buçuk ay geçmiş ve hâlâ düşmemiş enzimleri doktor ultrason istedi içime kurt düştü başına gelen var mı lütfen yazın:/