Premses 4 günlük bebeğim var ; ilk 3 gün güzelce kakasını 2-3 kez yaptı(gün içinde)..son 24 saattir kaka hiç yapmadı çiş yaptı hep ve endişeleniyorum 😥 acaba kaka sıklığı nasıl olmalı normali anormali nedir kızlar
deletedmom4842 Premses ilk haftalar sık yapsa daha iyi tabii 2 3 kez güzel çişini yapıyorsa sorun yok ama kaka için biraz daha bekleyin bir kaç gün yapmazsa doktora gidin 7 günü beklemeyin çünkü daha 4 günlük bebeğiniz 7 gün fazla olabilir ona.
arasmom Günde 1 kere mutlaka çişini yapmalı 3 güne kadar kakasını yapmazsa normal anne sütü alıyosa sadece