MeteYmen_Annesi 5 ay 20 günlükler daha mama sandalyesi almadım ben oturak aldım o şekilde yediriyorum vede çok rahat :) 7. Ayda mama sandalyesi almayı düşünüyorum ben veya durumlarına göre 6 buçuk aylıkken de olabilir ben masa sandalye olan tarzda alacağm
Balim38 Bsrdgnmt Fısher Price lüx mama sandalyesi aldım Trendyoldan. Bebeğim çok rahat ediyor şuan 8 buçuk aylık bizle masaya oturuyor yiyor. Oioi silikon vakum tabanlı tabak aldım. ( keşke almasaydım dediğim şuan kenarda belki ileride işe yarar 🤭 Silikon kaşık muhteşem ondan aldım. Çok şey aldım da şimdilik tek kullandığım mama sandalyesi ve kaşık 😂
Okubra1010 Balim38 madamkahve bende ek gıda için mama sandalyesi arayışındayım çok pahalı birşey almayı düşünmüyordum fakat bebeğim aşırı hareketli aşırıdan kastım eli kolu durmuyor kıpır kıpır o yüzden mama sandalyesinin Ikea ve benzerleri tiplerden alacakken yatış pozisyonu olandan mı alsam dedim kiwi gibi aslında çok teferruatlılar gereksiz geliyordu şimdi acaba daha mı saglam olsa düşer mi ben bi iki dakka yanından ayrılsam korkusu sardı beni
acimavi Bsrdgnmt pocket & mama marka mama sandalyesi. Yeğenime de ondan aldık, gayet memnunum, fiyatı da idealdi. Büyüdüklerinde ayırıp masa-sandalye olarak da kullanılabilen bir model
HzlChn acimavi bende bu markanın mama sandalyesini almayı düşünüyorum ama oturma alanı dar mı bir de sallanma oluyor mu ayakları plastikmiş çünkü
kubusdiyebiri Bsrdgnmt joie mimzy snacker kullanıyoruz. Joie nin diğer sandalyeleri çok övülüyordu ben alırken, onlar bana çok pahalı gelmişti ve fazla ağırdı. Ama snacker okadar hafif ki heryere sürüp çok rahat taşıyabiliyorum. Öneririm
ozomom kubusdiyebiri ben de yeni aldım çok memnun kaldım, diğer modellerle arasında ciddi fiyat farkı vardı iyi ki bunu almışım 😊
Denizanasi92 Bsrdgnmt valla herkes ikea ikea diyor ama biz bi restoranda denk geldik bebeğim asla rahat oturamadı. Çünkü tam oturamıyor bence başlangıç için iyi bi sandalye değil. Ben joie mimzy snacer aldım idare eder. Annemler gidince kullanmak için baby plus almıs o daha özellikli ve daha uygun ama biraz hantal. Temizliği kolay oluyor çoğunun bende baby plus olanı minderli olmasına rağmen balkonda yıkamıştım.
Zamansizportakal Kanz bistro aldım ama temizliği çok zor blw yapıyorum minderi yıkanıyor ama o kemerlerinden lekeler çok zor geçiyor
Efessmomm Bsrdgnmt valla bime fisher price ın mama sandalyesi gelmişti 4 aydır kullanıyorum çok memnunum 👍🏻 Asla diğerleri gibi sarsılmıyor temizliğide çok kolay
Ebruliates Bsrdgnmt altında masalı olanları tercih ettim devrilmiyor kızım 11-13 ay arası zorladı bizi içinden çıktı ama şuan düzgün oturmaya devam ediyor.bazen iki parçaya ayırıp masa sandalye olarak kullanıyorum sandalyeye oturmaya hevesleniyor başında bekliyorum 😂 10 Dk oyalıyor arada etkinlik yapıyoruz.yerde yerken bazen üst kısım indiği için avantajlı
madamkahve Bsrdgnmt Mama sandalyesinin sağlamlığı ve kalitesi önemli diye düşünüyorum. Bu özellikleri sağlayan hem de muadillerine göre Uygun fiyatlı olan kiwi koala çok güzel. Sıfırı 1300 1400 civarı . Dolap uygulamasını kullanıyorsanız eğer yarı yarıya 500 600 TL ye temizleri var.
Demirbey07 Biz ikea antilop mama sandalyesi + wee baby meyve süzgeci ve Oioi nin tabak kaşık önlük setini + Philips avent damlatmaz suluk bunları kullanmaya başladık şimdilik hepsinden memnunuz ama uzun ömürlü olurlar mı bilmem
AyazsMother Bsrdgnmt İKEA’nın antilop mama sandalyesini kullanıyorum oldukça memnunum yeterli oluyor bizim için 🌸
MeteYmen_Annesi 2626 yani ben elele den aldım poposu acısaydı belirti verirlerdi veya da oturmak istemezlerdi ama bayılıyorlar :))o yüzden çok rahatız şuan
2626 MeteYmen_Annesi yaaaa benim bebeğimde 5 aylık doktorum 6 ayını doldurunca oturtmaya başla dedi ancak kucağımızda biraz biraz oturtuyoruz bu hem banyoda kullanılan hemde mama sandalyesi olanlardan mı sizinkisi