Gryffindor uzun yıllar önce normal doğum hiç yaptirmiyorlarmis ama şimdi yapılan araştırmalar sonucunda sezeryan veya normal fark etmiyor ikisindede ihtimal var yüzde verilmiyor. Mesela 153 hpv li anne doğum yapmış 8 tane bebeğe bulaşmış. Bu 8 bebeğin 5i sezeryan doğum olmuş yani bulaşmış… birçok doktorla görüştüm artık eskisi gibi değil normal doğum yaptiriyoruz diyorlar, hatta anne karnindaki bebekte oran dusukte olsa görülmüş. Dogumdan sonra bile anneden bebege gecme ihtimali olabiliyormus bu oran dogumdan eksik yada fazla degil. Eger rahim agzini kapatan sigiller yoksa dogum yaptiriyorlar… normal dogumda bile bulasma ihtimali dusuk bir oranmis.. yani Rabbım ne dediyse o oluyor, bende eğer öyleyse ve kaderimizde varsa yaşarız diyorum.. o yüzden normal doğum karar verdim Allah korusun inşallah bir şey olmadan bitecek bu süreç çünkü 37. Haftadayim ve başka şehire gidemiyorum doğum için yakma islemide yaptiramiyorum.. hayırlısı boyleymis