annelif kızımda benimde olmuştu öyle yaklaşık 33-34 gün sonra falandı çünkü kızımda lahusa kanamam 27 gün sürmüştü 1 hafta sonra falan sabaha karşı aniden kan boşalmaya başlamıştı ve abartmadan söylüyorum 10-15 dakika içinde 4-5 tane ped degistirmistim eşimde o zamanlar sabah 4 gibi işe gidiyodu 1 saat dayanabildim dermanım falan kalmamıştı aradım beni hastanye götür diye işini bırakıp hastaneye sıra almaya gitmişti devlette doğum yapmıştım baktım doktoruma sıra gelmek bilmiyo sırayı iptal ettirip özele götürmüştü eşim ordaki doktor alttan muayene etti içerde biriken pis kan boşalmış korkma korkacak bişey yok kanaman baya azalmış normale dönmüş zaten ama sen çok korkmuşsun yüzün benzin atmış senden idrar ve kan tahlili istiyorum dedi verdim tahlilleri hepsi temiz çıkmıştı. Eğer doğumdan sonra kanaman yoğun değildise eğer rahimde biriken pis kan boşalmıştır canım ama korktuysan bi acile falan git istersen