Bebeğim hapşuruyor ve burnu akıyor arada öksürüyorda klimayı açmıştık karşısındada tutmuyoruz dikkat ediyoruz 24 derecede açıyoruz ama galiba klima çarptı açmayıncada çok terliyor.Geceleride uyurken çok terliyor acaba gecemi terledide ondan oldu ne yapabilirim ne verebilirim bilmiyorum ateş yok çok şükür 😔