Tazeannee12 evet ozellikle 5 aylikken cok kustu 😢 hatta kusup beslenmedigi icin kan degerleri düştü hasteneye yatmak zorunda kaldi hem de bir ay icinde iki kere 😢 simdi daha iyi cok şükür maşallah 🧿 ama bizimki mamadan kaynaklanmıyor istah kaybiyla kan degerleri dusuyor o dusunce bulanti basliyor kusma oluyor kusunca kan degerleri daha da dusuyor derken kisir donguye giriyor o yüzden azicik istahi azalsa ödüm kopuyor 😢