Sweetmama ben evime kadın çağırmıyorum, ama ilk 6 aylık evli iken cam falan silemedigim için çağırdım bi defa, anne kız olarak geldiler.. Cam silindi perde yıkandı, mutfak dolabı dışı silindi ev süpürme silme yapıldı toz vs alındı.. Banyo tuvalet yıkandı.. Koltuğumu da üstün körü sildiler (yeni evli olunca zaten temiz diye çok takmadım) sonra virüs girdi, eşim ben cam perde işini hallederim falan deyince bende bi daha çağırmadım. 400 tl az para değil, geçen aylarda sormuşlardı çevremden 400 500 arası geliyorlarmis tüm gün