Baby-tekin evet o korku olayını bu ara bizde yaşıyoruz bir kaç gün sonra 20. Ayina girecek dısardan bir ses geldiği zaman hemen tepki veriyir önceden böyle birsey yoktu. Bizim ki henüz konuşmaya baslamadı.biraz tembel bir kızım var ☺️ama konuşmaya çalısıyor kendini çok güzel ifade ediyor. Kilosu da 12,5 larda. Bağımsızlığını ilan etmiş durumdayız şuan sanırım 2 yaş sendromuna giriş yapıyiruz. Aglama krizlerimiz çoğaldı bu ara 😞