7 ay aralıksız gaz ve yaklaşık 1 yaşına kadar aralıklı gaz sıkıntısı yaşamış bi bebeğin annesi olarak önerim,
Biogaiaya düzenli devam edin , ek olarak gaz damlası kullanın (biz onlarca para döküp nurse harveys, sab simplex gibi damlalar denedik ama en son sağlık ocağında aile hekimi metsil yazdı ve onda rahatladı oğlum)
I love you masajı var internetten bakın işe yarıyor, yukarda bir arkadaş da yazmış sırtını kendinize dayayıp tuvalet pozisyonunda tutun diye. çok işe yarıyor hatta o şekilde dans edin eğlenceli de oluyor :)
Banyo suyu sıcaklığında bir kova suya sokun boynuna kadar o da rahatlatıyor.
Ve sabredin bazen ne yaparsanız yapın vakti gelince geçiyor :)