Kızım son haftalarda aşırı huysuz sürekli hiç durmadan ağlıyordu, sütümde iyiydi şu zamana kadar kilo alımı vs. Doktora gittim bebek sürekli ağlıyor diye bir baktıkki 2 haftada 200 gr almış sadece 🤦🏽♀️ Doktor çok az dedi sanırım meme yetmiyor artık. Hastaneden çıkar çıkmaz mama aldım. Mama+meme veriyorum. 2 haftada 600gr aldı şimdi ve ağlayan çocuk tamamen gitti huzurlu keyfi yerinde. Meğer aç kalıyormuş düşündükçe kahroluyorum 🥺