Dün bizde de olduğunu öğrendim doktor elle açtı hafif kanama oldu. 2 krem verdi bunları sür bir de temizlerken hep yukarıdan aşağıya açtırarak sil dedi. Islak mendil kullanma pamuğu ıslatarak sil dedi. Şu an canı acıyor farkındayım ama inşallah tekrarlamaz. 5 aylığız hiç idrar vs sıkıntı yaşamadık nasıl fark edemedim kendime kızıyorum