Fdme kendim biyoloji mezunuyum , üreme biyolojisi, genetik derslerimiz bile vardı ama hiç böyle bir şeyden bile bahsetmediler hocalarımız, genel kanı şudur : kalıtımda cinsiyeti belirleyen her zaman erkektir. Onlar pazarlama adı altında yapılan uydurma şeylerdir diye düşünüyorum , gerçekliği bence tartışılır…