Kızımın kırkı çıktıktan sonra doktora götürdük kalça ultrasonunda bize de aynı şeyi söylediler çift bez takarak tedaviye başladık ben yaptım siz sakın yapmayın 3 aylıkken freşka ateli kullanmamız önerildi yoksa sonu ameliyat dedi doktor 1 ay boyunca hiç çıkarmadan kullandık çok zor oldu bizim için kızım şuan 1 yaşında çok şükür şuan hiç bir sıkıntımız kalmadı kanguruda bacağı açık bir şekilde taşıyın sürekli bacakları yana doğru açık kalsın uzman çok iyi bir ortapedi doktoruna gösterin