Mumsyyy Yaklaşık bir ay önce korona virüsüne yakalanmıştım. Normalde hep tam gününde regl olurdum, hiç aksamazdi. Ama hep diyorlar ya hormonları bozuyor vesaire diye doğru mu bilmiyorum, bir hafta gecikti, bu durumu yaşayanlar oldu mu?
Cnsuumuteren Mumsyyy evet bende de 12 gün gecikti canım hatta hamilemiyim diye test verdim ve adetim hep gunumden önce oluyordu değilmişim hamile 😌
Mumsyyy Cnsuumuteren bende hamile olduğumu düşünmüyorum, koronaya bağladım ama bilemiyorum tabi, olmazsam giderim doktora bı kontrole:)
Cnsuumuteren Mumsyyy ay söyle ben ilaç filan içtim öyle soğuk algınlığı ağrı kesici onlar büyük ihtimalle kesti o yüzden 😌
Mumsyyy Cnsuumuteren ben dün saglikocagina degerlerime baktirmaya gitmiştim bugün sonuçları almaya gittiğimde aile hekimime söyledim gecikti koronaya bağladım bu durumu diye, doktor hamilelik testi de yapmış şansıma, gebelik yok, genelde insanlar ilaçlar etkiledi diye düşünürler ama ilaçlardan değil hastaliktan olabiliyor böyle düzensizlikler enfeksiyon lar falan etkiliyor normal dedi:)