_anne_ evet. Doktorunuz bu konuda bişey dedimi size? Yogun bakımda kaldımız mi? Biz 1 hafta yogun bakımda kaldık cigerlerine su kactigi için sonrasında düzeldi Rutin kontrollerimiz yapıldıktan hersey normal dendi teslim aldık bebegi ama hızlı nefes alısverısı vardı. Doktor bu konuda endıse edicek bir durum yok. Nefes alıp vermeyi kendisi öğrenecek düzelecek demişti cok geçmeden düzeldi