Momofboy Annişler, merhaba herkese. Bebeğim 4 aylık oldu. Siz püreleri nasıl hazırlıyorsunuz. Ben daha vermedim bilemiyorum nasıl başlasam. Siz ne ile başladınız. Banada ve burdaki bilmeyen annelerede yazar mısınız 😊😇
Prenseslerimm_3 Momofboy 4 ay erken ek gıda için tadım için bence en azından1 ay daha bekleyin biz 5,5 da başladık o 1,5 ayın çok farkı oldu4 aylıkken hazır değiller ek gıdaya
MinikMucizeeemm Momofboy 6.aydan önce başlamamalısınız ☺️ Bağırsakları henüz hazır değil 🌼 Başlayacaksanızda doktor kontrolü ile opmalı nacizane fikrim 🌼
Asyaveannesi04 Momofboy 4.ay çok çok erken 5 ay 20 günlükken sadece çay kaşığı ile tattırdım bir ay tadımlar sürdü bağırsakları henüz hazır değil kabız olur
VERA19 Momofboy Bugüne kadar neredeyse 600 tarif paylaşımı yapılmış Uygulamamızın Tarif Dünyası köşemize göz atabilirsiniz. 🥰