Bu mopu aldım ama ben mi kullanamıyorum anlamadım çok iz bırakıyor bayağı kurutma yapıyorum 10 kere bile içine batırıp çıkarıyorum mopun ucunu ama hala aynı iz bırakıyor ve diğer bi sorun da temiz su yerine batırıp çıkarırken kahverengi su akıyor temiz suyun bu kadar pis olması normal mi her gün sürüp siliyorum kenarlardan bile alsam temiz su pis su hep pis ama anlamadığım temiz su tarafı niye kirli su tarafı gibi bide alırken adam üstünden su ekle demişti başlarda yapıyordum ama artık yapmıyorum yinede su geliyor çünkü her odada su değiştirmek zorunda kalıyorum bi odayı silerken bile su pis görünüyor ben mi kullanamadım anlamadım bide kenarları tam almıyor