
Hanımlar sma optipro 800 gr alıyordum çantaya sığsın diye 400 gr lık olandan aldım. Büyük boya devam edeceğim çantaya koymak için de küçük olanı yıkayıp kullanırım diye düşünmüştüm. 4 tane kutu denedim hepsinde böyle oldu pas kokuyor. Mamayı kullanma konusunda da şüpheye düşürdü ne yapsam bilemedim. Mama normal beklerken de zararı olur mu ki bu durumun