Kızlar bebeğim 9 aylık kilosu yemesi gayet güzeldi bi anda iştahı kesildi kilo vermeye başladı doktora götürdük enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi çok üzüldüm bu arada kız bebek yaşayan var mı antibiyotik tedavisi sonrası iştahları yerine geliyo mu 🤦🏻♀️😔