HzlChn Oğlum 4bucuk aylık günde 2 kez mama veriyorum bu mamayı denedim başlarda sorun yoktu ama 3 gündür kusuyor böyle bir sorun yaşayan oldu mu
Evin14 HzlChn benim kızıma ilk hafta aldık ama çok gaz ysptı ondan kullanmadık hip ve sma ile devam ediyoruz
hayalperest__ HzlChn ben kullandım 1 ay bir kez olduğu gibi çıkardı burnundan falan çok mu içti mamadan mı bilmiyorum şuan aptamil kullanıyorum o mamayı bulamadığım için
Akcabeytas Doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 22 aylık hala devam, benim kızım reflüydü o yüzden kusardı reflü gibi bi sıkıntısı yok değil mi?
HzlChn Akcabeytas reflü var demişti doktor ama 1 aydır kusmuyordu hiç ben de geçti diye düşünmüştüm reflü dev ediyor olabilir o zaman hala
HzlChn Evin14 sma sevmedi oğlum denedim hipp kullanıyorduk ama evolvia nin vitamin ve mineral değerleri daha yüksek olduğu için buna geçtim