Premses sizin 2 saatte bir düzenli emzirmeniz lazım ki bebeğiniz sarılık olmasın. Bu şekilde 40 günlük olana kadar filan emzirin. Uyandırmanız lazım bende ilk zaman bilemedim ne güzel uyuyor dedim kıyamadım sonra sarılık sınırına gelmişti Allah’tan bir sey olmadı. Uzun süre uyudukça kan şekeri düşüyor bebişlerin