3 aylığa kadar anne sütü veriyordum kilosu az çıktı kontrolde doktor mama takviye yapabilirsin dedi bir ay meme mama devam ettim ama yanlış programladım galiba iyice azaldı sütüm ikisinden toplasan 40-45 cc çıkıyor çıkmıyor acil toparlayabilir miyim kendimi geri gelir mi yoksa artık gitti mi bileniniz var mı? Şuan 4 aylığız. Humana aldım sabah akşam bir kere içiyorum rezene içmeye çalışıyorum bugünde Bestlak damla aldım günde 3 defaymış sanırım suya damlatıp içiyorum ve bol su tüketmeye özen göstermeye başladım önceden çok içmiyordum açıkçası. Sizce geri gelebiliyor mu böyle azalınca??