Kızlar merhaba kalça ultrasonu için 1 ay sonra gel dediler haftaya benim kontrolüm var bebişim o gün 23 günlük oluyor o gün çektirsem olur mu acaba hastane uzak bidaha gel git yapmak istemiyorum sorun olur mu acaba 23 günlük çektirsek. Birde benim oğlan çok hırlıyor sırtından gelmiyor böyle horluyormuş yada çok zor nefes alıyormuş gibi normal mi acaba