Uraz24
Kızlar merhaba ben doğum yapalı 3 ay oldu kanamam 40 gün sürdü 10 gün sonra tekrar başladı 1 ay sürdü şimdi tam bitti dedim 1 haftadır. Şimdi geri başladı doktora gitmeli miyim başına gelen var mı acaba
eymenhumeyra
Merhaba benimde tam tersi 40imda coz az oldum 40im ciktktan hemen sonra adetim basladi yogun sekilde ama bi bakiyorum oluyo bi bkyorum bisey yok 7 gun oldu hala bitecek insaallh cok sinir bozucu merak ediyorum doktora giden varmi dogum sonrasi kanama yuzunden ? Birde emzirenler adet olmaz derler bende oda yok
ozgeolmez25
40 imdan sonra hiç kanama olmadı sadece 40 imdan 4 gün sonra 3 4 gün süren çok az kanama oldu emziriyorum 4 aylık bebeğim sizce normal mi hanımlar 😊