Kızlar bebeğim 5 aylık olucak sadece anne sütü ile besleniyor fakat kilosu önde gidiyor biraz 9kilo elleri hep ağzında biz yemek yerken filan çok ilgili denemek için karpuz kavun tutum ağzına yeni emzirmeme rağmen çok açmış gibi emiyor zaten genel olarak ta emmesi filan çok iyi birinden duymuştum kilolu bebekler için ek gıdaya erken başlaması gerek diye ilk çocuğum olduğu için çok kararsizim sizce 6 ayı beklemelimiyim