Merhaba kizlar bugun 8 ay 8 gunluk olduk daha onceki aylarda hic denk gelmedm uykusu geldigi icin mi uykuya gecislerde mi internette okudukca boguldum herkes bir sey yazms korkulacak bir durum degil diyen cogunlukla ama kizim bugun iki kere denk geldim saga sola basini hizla ceviriyor kisa sure tabi birden gorunce endiselendim sizce bir sorun mu var uykuya gecis endiselenme hep bu tarz yorumlar okudum gecici oldugunu ilerde basini one arkaya sallayacak falan yazmslar ama iste annelik bir sormak istedim doktoruna da soracagm basina gelen oldu mu merak ettim