Cihan Kızlar Doğum yapalı 7 ay oldu sezaryen oldum ilk 1 yıl adet olmamak sorun değil dediler ama burda kimi okusam işte 3 ay düzenli oldu falan diyor bende geçen ay adet oldum 8 gün sürdü bu ay olmadım hamilelikten korktum test yaptım negatif çıkıyor adet sancısı gibi sancı çekiyorum aha olacak diyorum yok bir kaç gün sonra yine oluyor aha olacak diyorum yine yok delirecem artık bir ay olup bir ay olmaması normal mi
Deletedmom115 Cihan Ben doğumdan 3 ay sonra oldum 2 ay olmadım sonra yine oldum düzensiz olması normal
Mirac_21032019 Cihan ne kadar cirkin ne kadar itici bi baslik bi bayan üslubuna yakismicak bi benzetme hele bi anne üslubuna aklınca esprimi yaptin ne yaptin anlamadim ama seviye yerlerde olduğu kesin...
Cihan Belki itici geldi belki yanlış bir tabirdi özür dilerim ama espiri olsun diye demedim sadece sinirlerim bozuldu artık nasıl diyeceğimi de bilemedim öyle yazdım kusura bakmayın başlık için