Ayse_3434 16 günlük bebeğim var doktor 3 saate bir emzir yada mama ver dedi sizce 3 saat çok geç bir saat değil mi 60 ccdüşüyor 3 saate çok mu az mı
kirmizibalikgolde Ayse_3434 ben 2 aatte Bi 60 cc veriyordum .biraz fazla olabilir 2 saat ama hep mama istiyordu . Bi sakincasini görmedik tombis bi bebekti . Buyuyubce kilo almamaya basladi zaten normale döndü 🤪🤪
Teemo07 Ayse_3434 ilk gün hastanede 2 saatte 1 30 cc mama verdirdiler. Hatta sarılığı vardı, biraz emiyordu sonra 30 cc mama veriyordum tekrar. Bitirmiyordu bile. Suanda 60 cc fazla gibi geldi bana. O sebeple kusuyor olabilir.