Doktor bunu verdi günde 10 damla 1 ml çok değil mi ya ben mi yanlış anladım
Lina-20 bizde bu kan damlasını kullanıyoruz kilo başına bir damla dedi bizim doktorumuz
Lina-20 kilosuna göredir canım o biz de bunu kullanıyoruz