duru7 gazı vardır annesi sariligi yoksa 2 saatte bir emzir gazının çıktığındanda emin olmaya çalış bacaklarını ileri geri yap sonra bide sen kimyon çayı iç hem bebeği sakinleştirir hem gazını atmasına yardımcı olur. Ben kimyon çayını 1aylikken kesfetmistim güzel uyutiyodu bebeğimi sütten ona geçiyor