Qwertyu canim ben 1 bebek annesi evli çocuklu bir bayanım ve bende doğduğumdan beri kalbimde ufurum var doktora gittim doktor cok sukur hiçbir sıkıntı sana çıkarmıyor normal insan gibi yaşarsın dedi hatta doğum zamanı sordum bilirsiniz ki normal doğum ne kadar zor doktor hicbir sıkıntı çıkarmaz normal doğum yapabilirsin dedi fakat bazi nedenlerden dolayı acil sezaryan oldum