Yeni doğduklarında şişlikten midir bilmiyorum vücutlarına göre baya büyük oluyor. Oğlumunda öyleydi sonra kilo almaya başladıkça küçüldü içine kaçtı 😄 eşime sorup duruyordum normal mi, niye yok, niye içerde diye 😄 4 aylıkken sünnet yaptırdık ondan sonra komple yok gibiydi. Ama oğlum baya tombik bi bebekti doktor normal demişti. Büyüdükçe dışarı çıkmaya başladı. Şuan 20 aylık ereksiyon hali diyim 🙈 serçe parmağım kadar var normal hali de serçe parmağımın yarısı 😂 gece gece serçe parmağıma bakarken eşime yakalandım sen ne yapıyorsun diyo 😂