soru başlıkta anneler
bizim evin içinde iki farklı dilde konuşuyoruz. kızım 2 yaş 1 aylık. sadece tekli bir kaç kelime konuşuyor: anne, baba, su, diğer dilde aynı şekilde. komutları anlıyor, ama cevap vermiyor, cümle kurmuyor. benim dediklerimi de tekrarlamaz. buna benzer durumu yaşayan anneler varsa aramızda tecrübelerinizi danışırsanız çok sevinirim. haftaya nöroloji ve dil gelişim uzmanına götüreceğim.