nuryaas Merhaba bayanlar 8 günlük olduk ancak sütüm çok az bebeğim sürekli aranıyor. Fikir verin süt yapıcı arttırıcı önerilerinize ihtiyacım var🥺
Glsmn7 nuryaas benim bebeğim şuan 6 buçuk aylık ama geçen hafta sütüm azalmıştı 🌽 Mısır malt içeceği marketlerde var bulgur ve yeşil mercimek birde semizotu hem yağlandırıyor hemde göğüsler taş gibi oluyor ben çok faydasını gördüm hepside evimizde plan şeyler birde 2 saatte bir emziriyorum hala o zamanlar yarım saat 1 saatte bir emzirirdim çok nadir 2 saatte bi emzirdiğim çok şükür sütüm de vardı
ozgyzgc nuryaas ben de aynı sorunu çektim bol bol emzir ve inan sütün az değil bebekler refleks olarak yapıyorlar
Perilice20 nuryaas Lacmix takviye edici gıda. Ve bol su, bunu kime tavsiye ettiysem çok memnun kaldı pahalı ama işe yarayacak emin olun
Paradiseeeee nuryaas merhaba daha çok küçük sütünüzün az olması normal sık sık emzirin be bol su için emzirdikçe süt artıcak doktorlar hep söyler ne yaparsan yap su en coo süt yapar
Glsmn7 Mavigri bilmiyorum ama ben hep yiyorum incir helva et yeşillik kahvaltımı sağlam yapıyorum çok şükür sütün de yarıyor bence denemekte fayda var ☺️
Mavigri nuryaas bende laktamax kullanıyorum doğumdan sonra cocuk doktoru tavsıye etmıstı ve tahin helvası yemelisin sabah kahvaltıda ye inan akşama gerçekten göğüslerinden kendiliğinden süt akmaya başlıyor ben sevmedıgım ıcın cok yıyemıyorum ama bı kaç kez denedım cok etkili burdakı bazı postlarda da anneler öneriyordu hem kolay bulursun hemen hemde etkisini çabuk görürsün bir dene istersen canım
Fatmasasmaz nuryaas rezene içebilirsin. Soğanlı bulgur pilavı, taze soğan, tahin, bol su, çiğ kuruyemiş badem fındık, kayısı, hurma incir (kuru olarak ama) İrmikli olan herşey, sütlaç aklıma gelenler bunlar. Bende en etkilisi su bence ve kuruyemişler
nuryaas Fatmasasmaz teşekkür ederim hepsini tek tek denerim ama şükür iyiyiz şimdi azda olsa doyuyor hissediyorum
Tugcebyrk Canım daha çok yeni annesin sütünün az olması hemen gelmemesi çok normal sakın moralini bozma bebişin emdikçe emdikçe sütün çoğalacak bende doğum yaptığımda hemen sütüm gelmedi bazen bebeğim meme ucum olmadığı için emmek istemedi ama vazgeçmedim sağıp sağıp verdim sakinleştirdim ondan sonra her fırsatta emzirdim bu sırada mama takviyeside kullandım ama zamanla emmeye çok güzel alıştı gerçektende bebeğim emdikçe sütüm arttı birde ilk ay için lactus çay kullanmıştım süt arttırıcı bunun dışında bol bol su yeşillik sebze ve kuru üzüm kompostosu içmiştim kendine stres yapma lütfen zamanla herşey yoluna giriyor