Kızlar oğlum 10 aylık. Bugün hava serinledi uzun kollu yatırıcam. İlk defa giydirdim az önce ortalığı yıktı kollarını çekiştiriyor istemiyor, sıvadım bende biraz sustu. Birde ayakkabı asla giymiyor bağırıyor🥺 artık yürümeye başladı nasıl alışacak acaba bi fikriniz var mı. Benim bebegim sıkıntılı sanırım