Bebeğim 2 aylık gaz sancısı gelince bacaklarında örümcek ağı gibi morartılar oluyo. Bugün ilk defa çığlık çığlığa ağlado karnına dokununca katılarak ağlıyodu. Karnı taş gibi olmuş hafif kabızlık ta var..masaj damla falan derken bi şekilde rahatlattık uyudu şimdi çok şükür..bu bacaklarındaki durum normal midir. Çok korktum görünce geçti gazı atınca ama.. böyle bişy yaşayan var mı