Elifayza Hayır tabii 😂😂 diş çıkarma dönemi sürekli ağlayarak yada ağrısı olarak geçmez sadece ara ara dişten dolayı huzursuzluk biraz da ağrı olur sürekli olsa onda da bizde de hal kalmaz herhalde. Kabarıklık beyazlık hafif çizgi gibi damakta açılma görülürse başlamıştır çıkarmaya kimi hemen çıkarır kimininki aylar sürer bu bebekle alakalı ben kendi oğlumdan bahsettim 4. Ayda kaşıntı huzurluk vs başladı ama 8. Aya kadar böyle devam etmedi ara ara oldu en son 8.5 aylıkken çıktı ilk dişi. Bu biraz da anne babayla alakalı siz veya eşiniz erken çıkardıysa bebeğiniz de bir ihtimal erken çıkarabilir. Yani korkmayın.