Merhaba kızlar . Ben aslında öğretmenim ama sınavsız üniversite şansım varken kullanmak istiyorum . Amacım kendimi geliştirmek yoksa atandım zaten . Acaba İstanbul Eskişehir Erzurum arasından hangisini tercih etmek lazım . Eksileri artıları nedir . Ders notlarına nasıl ulaşırız bunları bilmiyorum . Okuyan bilen varsa yardımcı olur musunuz acaba hangisini seçmeliyim 🥰