Hebunturan ben de azaltarak bıraktırıyorum şu an. 2 yaşında kızım. Belki fikir olur size. Öncelikle şunu fark ettim ki karnı yeterince doymadıysa bir süre sonra memeden başka bir şeyi asla kabul etmiyor. O yüzden sürekli eline biseyler verdim,oyun oynarım, dışarı çıkardım ( bunun da çok faydasını gördüm). Böyle böyle gündüz emmelerini azaltarak bitirdim sayılır. Ara ara aklına yine geliyor ama artık daha kolay dikkatini başka şeye çekiyorum. Geceleri ise kalktikca su verdim. Sulugu ile çok istemiyordu biberon ile verdim şansa kabul etti. Başlarda hiç su icmezdi istemezdi yani geceleri. Neyse 1-2 derken geceleri kalkması da azaldı. Aynı zamanda bezi de bıraktırdım. Daha da azaldı gece uyanmaları. Artık sadece uykuya geçişte emziriyorum, geceleri çok ısrar ederse emziriyorum bir de sabah uyanınca emiyor. Sıra sabah uyanınca olanı bitirmek. Böyle böyle azaldı baya. Umarım anlatabilmisimdir ve inşallah faydası olur size de