Mihribann11 bir şeyler paylaşmıştım dedim niye kimse mesaj atmıyor normalde atılıyordu. Mesajlar kısmı var oraya girdim 1 hafta once mesaj atan var daha öncesinde atan var vs kişiyle konuşuyorum ekranda bekliyorum mesaj atmis hemen ardımdan ama 2 saat sonra girdiğimde gözüküyor halbuki 3 5 dk beklemiştim o ara yazmış zaten. Neyse ben sinirlendim kullanmayı düşünmüyorum uygulamayı artık. Sahibinden e koydum ürünlerimi