Aseldurum Kızlar doğum yapalı 35 gün oldu. Hafif kanamalarım oluyordu. Sonra ara ara da kahverengi lekelenmeler oluyordu. Şu üç dört gündür de koyu kahve siyaha yakın lekelerim oldu. Şimdi dünden beri de tekrar kanamaya dönüştü. Acaba adet mi oldum yoksa normal mi anlamadım ya. 40 ında kontrolüm var ama bilgisi olan var mı ?
Gizemnl Aseldurum bence normal çünkü benim de ilk yoğun olmuştu, sonra tamamen kesildi 40 ıma doğru tekrar oldu. Sonra tamamen bitti. Adet değildir diye düşünüyorum.
Aseldurum Gizemnl Bilmiyorum ya anlamadım. Şu anda da adet gibi kanamam oluyor. Yani aşırı değil ama.