Üslubunuz bu şekilde olunca sanki, tıp alanında okumuşsunuz alana çok hakimmişsiniz gibi görünüyor da o yüzden sordum. Biraz yanıltıcı olabilir bence biraz daha sakınmak lazım diye düşünüyorum yorumlar yaparken. Deneyimlerimizi paylaşıyoruz mutlaka tabi ama deneyimlerimiz olduğunu net olarak görmeli bence karşı taraf.
Bizim doktorumuz maalesef ki son raddeye kadar antibiyotiğe hayır şeklinde yaklaşıyor. Ve biz hep dirençli ateşle mücadele ediyoruz. Dediğine göre antibiyotiği vermesek de belli süre sonra ateş düşecek biz antibiyotik verince antibiyotiğe bağlıyoruz ama aslında antibiyotik vermesek de yüksek ihtimalle 3 gün içinde ateş düşecek. O yüzden de hep reddediyor antibiyotik dediğimde. Ki aslında kovidde destek tedavi olarak veriyor çoğu doktor çocuk ve yetişkinlere.
Neyse biz bugün iyileştik şükürler olsun. Ateşimiz yok en azından umarım geçip gitmiştir böylece.