Pamukhanim Gin Mommqueen sanırım sizlere güvenip Braun Alcam fiyatları gerçekten çok yüksek inşallah deger. Birde farklı fiyatta ürünler var acaba hangi model daha kullanışlı birde onu bilsem
Mommqueen Pamukhanim kesinlikle braun kulaktan ölçer bizmkide bozuldu çok memnun oldgum için yine aynı marka modeli tercih ettim
Melis84 Braun kulaktan ölçerimiz var senelerdir memnunuz, geçen ay bebiş için uzaktan ölçerini aldık o da doğru ölçüm yapıyor. Ayrıca yine braun koltuk altından ölçer var ben en çok onu seviyorum ama kızım kullandırmıyor bu nedenle uzaktan ölçer aldık.
Pamukhanim Melis84 kulak ve koltuk altı olan en doğru sonucu veriyo ama ölcturmuyo bebeler birde huzursuzken asla izin vermiyo
Rumeysa61 Pamukhanim biz dijital aldık guya kötü çıktı onun yüzünden havale geçircekti bebek en iyisi koltuk altı
Gin Pamukhanim Biz hastanedeki doktora danışarak almıştık, çok memnunum ben. Kullanımı da çok kolay kızm artık kendisi bile ölçebiliyor ateşini😅 Braun 3030 olan bendeki.