Dilara9406
Yani her ay 1 kg almak zorunda değil ki doktorunuz sa normal demiş 600 gram normal bir kilo, hastalıklar zor süreçlerdir, doktorunuzun dediği gibi kilo kaybıda olmuş olabilir. bebeğinizin kilosu gayet güzel nedem tatmin olmadınız onu anlamadım kilo eşittir sağlık demek değildir. 🤷♀️ oğlum 3 aylıkken daha düşük kilodaydı.
Bebeğiniz hiç hastalık geçirmemiş olsaydı 600 gramdan da aşağı alsaydı emin olun doktorunuz mama yazardı ya da biraz daha takip edelim duruma göre mama başlayalım derdi fakat doktorunuz normal olduğunu söylüyor ama siz emin olamıyorsunuz