Ecrinmom36 Çalışan anneyim nöbette mecburen sütümü sagıyorum kızım sağılıp biberona konan sütü içmiyor ama mama içiyor biberondan sütüm bosa gidiyor nolur yardm edin basına gelen varmı ne yapmam lazım meme emiyor bu arada
HzlChn Ecrinmom36 ben de işe başlayacağım çoğu zaman sagilmis sütü içmiyor korkuyorum valla burada bekleyeyim tecrübeli olan birileri vardır elbet🙈
Ecrinmom36 Donduruyorum sonra çözdürüp veryrm internetten izledim nasıl çözülmesi gerektiğini ama yok yinede istemiyor 😔
catlakbianne Ecrinmom36 dondurulup çözülen sütte tuhaf bir koku ve tat değişimi oluyormuş bundan dolayı içmiyor olabilir
Ecrinmom36 catlakbianne onuda düşündüm ama inanın hiç koku yok usülüne uygun yapıyorum herşeyi bu bebekler çok uyanık 🤦🏻♀️
Ecrinmom36 Olmadı öyle deniyecegim mamayı ayrı suyla yapıp yarı yarıya snra kendi sütümü ekleyecegim 😔